Xiaomi Redmi Note 5 Bekas Terbaru

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas - Di bahagian atas skrin terdapat kamera selfie 13 MP lengkap dengan LED flash. Terdapat juga LED untuk pemberitahuan umum, fon telinga dan sensor. Walaupun denyut bawah kelihatan jelas. Tiga butang LED kapasitif untuk navigasi terletak di bahagian bawah skrin.

mencari sensor cap jari dan kamera dwi dan LED denyar dalam kedudukan menegak yang berdiri sendiri. Nasib baik, Xiaomi memberikan softcase untuk melindunginya dari geseran.

Butang fizikal lain berada di sebelah kanan telefon, iaitu butang kelantangan dan butang kuasa. Sementara sisi kiri adalah slot kad SIM hibrid. Iaitu, anda mesti memilih sama ada anda mahu menggunakan fungsi kad SIM (mikro SIM + SIM nano) atau mengorbankan satu slot untuk menambah storan (mircoSD + nano SIM).

Xiaomi Redmi Note 5 menjalankan MIUI 9.6 berdasarkan Android 8.1 Oreo yang dilengkapi dengan beberapa ciri baru. Ia juga membuat program selular berjalan dengan lancar. Antara muka merasakan cahaya, jadi membuka atau menukar aplikasi juga dirasakan hidup.

Xiaomi Redmi Note 5 Bekas

Redmi Note 5 mempunyai skrin IPS 5.99 inci dengan resolusi Full HD + (1,280 x 1,080 piksel). Kualiti skrin cukup bagus, mengikut harga. Hanya saja skrin tidak baik apabila di bawah matahari. Untuk maklum balas pada skrin sentuh Redmi Note 5, ia juga cukup bagus.

Penampilan MIUI selalu seperti itu. Tetapi terdapat versi baru MIUI 9, di mana ikon dan animasi kelihatan lebih segar, dan mempunyai lebih banyak ciri tersembunyi dalam menu tetapan.harga second Vivo V5

Perkara yang paling penting adalah ciri 'isyarat skrin penuh'. Ciri ini boleh menghilangkan butang navigasi di skrin, seperti butang belakang maya, rumah, dan aplikasi baru-baru ini. Selepas ciri ini dibebaskan, anda boleh menggunakan isyarat untuk mengendalikan telefon pintar.

Terdapat empat langkah mudah untuk mengawal Redmi Note 5, yang sapu dari bawah ke skrin utama dan sapu dari bawah ke bawah dan tahan untuk dibuka baru-baru ini.

Kemudian, leret dari tepi kanan atau kiri ke skrin untuk fungsi kembali. Akhirnya, leret dari tepi kanan atau kiri ke skrin untuk membuka menu apabila membuka aplikasi tertentu.harga second Vivo V5

Bagi sektor keselamatan, Redmi Note 5 agak lengkap. Terdapat pengimbas cap jari dan membuka kunci untuk membuka kunci skrin telefon pintar dengan muka. Adalah penting untuk diingat bahawa terdapat ciri kunci kunci yang tidak selamat, jadi sebaiknya gunakan hanya pengimbas cap jari.

Walau bagaimanapun, bagi sesetengah orang, keindahan kamera ini sebenarnya menjadikannya lebih teruk. Kerana, mukanya kelihatan licin, jadi ia tidak kelihatan betul.

Di samping itu, mod manual di Redmi Note 5 sangat terhad, yang hanya menetapkan baki putih dan ISO sahaja (100-3,200). Sementara ciri video dilengkapi dengan penstabilan elektronik (EIS), yang menjadikan rakaman lancar dan lancar.